loading

انواع خواص روغن زالو


روغن زالو چیست؟

روغن زالو (leech oil) از پودر زالوی خشک شده تهیه می شود. خیلی از افراد روغن زالو را به اشتباه روغن خراطین هم می نامند. دلیل این مسئله این است که در بسیاری مواقع چون ویژگی های هر دو روغن مشابه یکدیگر می باشد به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند. از روغن زالو نیز همچون روغن خراطین در کتاب قانون ابوعلی سینا می باشد. خواص روغن زالو کاملاً مانند خواص روغن خراطین است که از اصلی ترین دلایل استفاده از روغن زالو می توان به حجم دهندگی این روغن اشاره نمود. طبق مطالعات حکیمان طب سنتی، خراطین در اصل نامی بوده که در کتب طب قدیم به کرم گفته می‌شد، منظور از این کرم، کرم زالو هست نه کرم خاکی، اما در طول زمان و براساس اشتباه، امروزه به کرم خاکی، خراطین گفته می شود و مراد از روغن خراطین همان روغن کرم خاکی است.

اما با توجه به اینکه روغن زالو خون رسانی بیشتری دارد و روغن کرم خاکی کلاژن سازی بیشتری دارد، ترکیب روغن زالو خراطین ترکیب ایده آلی است. اما چون تناسب روغن کرم خاکی خیلی کمتر از روغن کرم زالو است، به این روغن، روغن زالو نیز گفته می شود.

روغن زالو چیست

نحوه تولید روغن زالو

برای تهیه روغن زالو از زالوهای بالغ که به اندازه کافی بزرگ هستند استفاده میشود.سپس زالو هارا کاملا شسته و تمیز میکنند. زالو ها را بمدت یک ماه بدون تغذیه نگهداری میکنند با این هدف که کاملا استریل شوند و فاقد هر ماده اضافی باشند. بعد از استریل کردن زالو ها آن ها را با نوعی مواد مخصوص طبیعی ترکیب کرده و مجدد به مدت یک ماه در ظرف های مخصوصی نگهداری میکنند. بعد از تصفیه زالو ها آن هارا در روغن نارگیل و یا روغن زیتون قرار میدهند .

میزان ۰/۵ کیلو زالوی خشک پودر شده را با یک کیلو روغن پایه ( روغن های گیاهی که طبیعت گرم دارند) مخلوط نموده و پودر شده‌ی جوز هندی و دارچین و میخک به میزان مساوی و یک پنجم پودر زالو به آن اضافه شود. همه با هم مخلوط گردیده و خوب تکان دهید و در داخل ظرفی شیشه‌ای به مدت شصت روز قرار داده و هر روز دو تا سه نوبت ، خوب تکان داده شود. دقت داشته باشید که زالو های استفاده شده حتما سالم و بهداشتی و از آب های تمیز گرفته شده باشند.

مصرف روغن زالو به چه صورت می باشد؟

برای مصرف باید روزی یک الی دو بار استفاده شود به این صورت که ابتدا محل مورد نظر کاملا شسته شود سپس ۱۵ دقیقه خوب با روغن زالو ماساژ داده شود. چون پس از ماساژ جذب پوست میشود نیازی به شستن آن نیست مگر در بعضی از نقاط خاص برای رعایت بهداشت بیشتر بهتر است محل مورد نظر را با آب و صابون شست تا تمیز شود. این روغن هم برای خانم ها و هم آقایان فواید و خواص خود را دارد برای خانم ها استفاده از این روغن باعث افزایش هورمون تستسترون در بدن آنها خواهد شد مانند دوران بلوغ سینه آنها بزرگ تر و سفت تر می شود این روغن برای حجیم کردن گونه ها لب و باسن خانم ها معجزه می کند.

برای آقایان این روغن می تواند طول و قطر آلت جنسی آنها را افزایش دهد و قدرت نعوظ و همچنین توان جنسی آنها را به طرز شگفت انگیزی بالا ببرد این روغن از طریق پوست و ماساژ دادن جذب بدن می شود و باعث از بین بردن سلول های مرده بدن می شود و سلول های زنده را جایگزین آنها می کند و بافت ها و چربی ها را در آن موضع افزایش می دهد به طور کل کاربرد این روغن برای افزایش حجم و همچنین بزرگ کردن اعضای کوچک مانده بدن است.

کاربرد و خواص روغن زالو برای آقایان

بزرگ كننده اندام جنسی آقایان

روغن زالوی اصل دارای فرمولاسیون عالی و بدون مشابهی میباشد که باعث افزایش طول مدت روابط جنسی و جلوگیری از انزال زودرس میشود. این روغن همچنین می تواند در آقایانی که دچار کوچکی اندام مردانه خود هستند موثر بوده و استفاده موضعی از روغن زالو اصل در بزرگ شدن اندام این دسته از افراد و بهبود روابط جنسی موثر است. تحقیقات میدانی انجام شده نشان داده است مردانی که از این روغن استفاده نموده اند میل جنسی بیشتر و مدت زمان نزدیکی بیشتری با همسران خود داشته اند و میزان سفتی عضو تناسلیشان در مقایسه با قبل بسیار افزایش یافته است.

روغن زالو در اصل

 

 

نحوه تولید روغن زالو

مزایای استفاده از روغن زالو برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی

  • نتایج قابل مشاهده فوری را در ۱۵ روز ارائه می دهد
  • می تواند مسائل جنسی مانند انزال زودرس و اختلال نعوظ را نیز حل کند
  • دور دستگاه تناسلی را افزایش می دهد
  • نعوظ بزرگتر، سخت تر و طولانی تر خواهد بود
  • به فرد کمک می کند تا به ارگاسم بهتر و بهبود زندگی جنسی دست یابد
  • کنترل بهتری در زمان انزال به شما می دهد، بنابراین می توانید هر طور که می خواهید دوام بیاورید
  • این پمادها برای نعوظ به شما کار می کنند، اما می توانید از آن برای جایگزینی پیش پلا استفاده کنید

خواص روغن زالو برای خانم ها

  • گونه گذاری
  • بزرگ کردن باسن
  • حجم دهنده سینه ها

گونه گذاری

یکی از روش های طبیعی و کم هزینه برای حجیم کردن گونه ها در بانوان است که باید از روغن زالو اصل استفاده شود. گونه گذاری با استفاده از این روش طبیعی بوده و فاقد هیچ گونه عوارضی است که برای برجسته شدن گونه بدون استفاده از تزریق چربی و پروتز در گونه ها میابشد. در این روش که از نظر خیلی از متخصصین یکی از بهترین راه برای حجیم شدن گونه است که با قراردادن و ماساژ دادن روغن بر روی گونه سبب تغذیه سلول های پوستی در این نواحی شده و کمک به بازسازیو نوسازی سلول های این ناحیه میشود

بزرگ کردن باسن

روغن زالو اصل همانطور که پیش تر گفتیم برای حجم دهی مورد استفاده میگردد و استفاده موضعی از آن برای بانوانی که از کوچکی باسن خود نا‌‌رضایت هستند و مشتاق هستند تا این ناحیه از بدنشان پر تر و حجیم تر شود می توانند مفید و موثر واقع شود. استفاده از این روغن با تکرار و به مرور زمان میتواند تغییرات شگفت انگیزی در ایجاد باسن حجیم باشد.

حجم دهنده سینه ها

روغن زالو اصل برای حجم دهی سینه ها در خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن برای افزایش سایز سینه ها روشی کاملا بی خطر و ایمن می باشد. استفاده از این روش نسبت به روش های مثل کاشت پروتز سینه بسیار مفید و کم خطر تر می باشد و توصیه می شود برای جلوگیری از عوارض جراحی های سینه از روش طبیعی برای حجیم کردن سینه استفاده شود.

از دیگر از ویژگی های روغن زالو حجم دهی سینه ها در زنان به خصوص در بانوانی که رضایت کافی از این قسمت از بدنشان ندارند مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از روغن زالو برای افزایش سایز سینه ها روشی کاملا ایمن نسبت به روش کاشت پروتز سینه میباشد که هم بسیار مفید تر و هم بسیار کم خطر تر میباشد برای همین توصیه میشود برای جلوگیری از خطرات و عوارض ناشی از جراحی های سینه از روش های طبیعی استفاده شود.

خواص روغن زالو

خواص نوعی دیگر از روغن زالو برای افزایش رشد مو

تنها دلیل پشت هر گونه مشکل مو، مانند شوره سر، ریزش مو، ریزش مو و طاسی، عدم تغذیه به پوست سر است. در غیاب تغذیه، ریشه‌های مو ضعیف‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند و موها را رها می‌کنند و برای رشد مجدد موهای جدید در جای خود، عدل نمی‌شوند. چنین پوست سر نیز قادر به مبارزه با عفونت و آلودگی نیست که منجر به مشکلات بیشتر می شود.

روغن زالو دارای مواد مغذی بالایی است. گردش خون را تقویت می کند که تغذیه پوست سر شما را تقویت می کند. افزایش گردش خون به رشد مو کمک می کند. ماساژ منظم با روغن زالو به بهبود تراکم و کیفیت مو کمک می کند. مشکلات مو نیز از بین می رود. همان طور که گفته شد تاثیر این روغن برای پوست سر و مو این است که به تحریک گردش خون کمک می کند. این به نوبه خود باعث رشد مو و همچنین رشد مجدد مو می شود. همچنین قدرت مبارزه با شوره سر و در نهایت درمان اگزما و پسوریازیس را حفظ می کند.

خواص دیگر آن برای پوست صورت

همچنبن روغن زالو خواص و فواید بینظیری نیز برای پوست صورت دارد برای مثال باعث زیباسازی، ضد چین و چروک، حجم دهنده، لطیف کننده و همچنین تاثیر بسزایی در شادابی و جوان کنندگی پوست دارد. همچنین این روغن میتواند باعث چاقی صورت و پر کردن آن شود. کسانی که برای  پوستشان اهمیت بسیار زیادی قائل هستن این یکی از بهترین گزینه ها میباشد که با استفاده از آن میتوانند کمک زیادی به پوستشان بکنند.

 

زالو درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    تماس برای استعلام قیمت